miercuri, 15 aprilie 2009

primele poze - Italia

in sfarsit am reusit!
dupa doua saptamani de la reintoarcere am reusit... sa parcurg dosarele facute in ultima jumatate a lui martie, in concediul unde a plouat infernal... cu poze. peste 5000.
apoi am ramas cu treimiisaizecisisapte poze... operatiunea n-ar fi durat asa mult daca as fi fost superman, batman, x-men si alti man-i si m-as fi uitat in medie la o poza doar 2 secunde... mi-ar fi luat doar putin sub 3 ore... iar aici a fost partea usoarea pt ca nu trebuia decat sa elimin pozele imperpecte dpdv tehnic...
iar apoi m-am apucat plin de elan... ca o albinutza... sa dau click dupa click precum un miriapod tastatural... sa selectez pozele care ar putea transmite un mesaj: fie sa se constituie intro radiografie XY a locurilor, fie unele, cu sau fara identitate geografica, sa aiba una (eventual) fotografica... si asta intrun numar redus pentru a nu incarca ochiul uman...
in cateva ore am parcurs (deocamdata) nordul Italiei... aceasta plimbare mi-a prilejiut si bucuria serii... m-am trezit umbland, alergand, sarind si teleportandu-ma prin cateva locuri absolut ravisante si uneori (!?!) am avut cate un sentiment de deja vu...
am revazut in seara asta Bergamo si lacul Como pe care le-am gasit si mai cuceritoare... si mai heart-breaking... si mai rapitoare... si mai fascinante... si mai... si mai... si mai..
negura serii a venit multumita hardware-ului modern... niste poze s-au teleportat... pe vreun cablu usb, pe vreun circuit sau lampa electrica, pe coolerul procesorului, nu stiu unde, dar s-au teleportat... dar i'll be back Bergamo, asa ca ramai pe coline... Plimbare s-a incheiat in fata domului din Milano, iar pozele le gasiti aici.

2 comentarii:

Enona Chiriac spunea...

Draga Adi,

iti multumim pentru ca ajuti "Inima Copiilor" si pentru ca o spui tuturor celor care citesc blogul tau.
Iti multumim pentru ca ai devenit prietenul noastru si ai pus umarul la acest proiect impreuna cu noi.

Paste fericit tie si celor apropiati!

Cu drag,
Enona Chiriac
Asociatia Inima Copiilor
(pentru vesti despre proiectul nostru: http://www.inimacopiilor.ro/campanie/jurnal/)

Adrian Bacanu spunea...

Enona,

pe langa un SMS este minimul ce pot sa fac.

Multumesc de urari si sper ca veti strange cat de repede banutzii necesari.