joi, 8 decembrie 2011

1+1=x /?


In a relationship and it’s complicated.

Asa zice facebook uneori si mai mult la misto din ce ma duce mintea din cap, dar de fapt cam asa e. Sigur asa e. Si asta pentru ca e o matematica in spate si asta o face complicata. Am trecut de prea mult timp de clasele primare si artimetica (cum o alint eu cand mergem la o bere) a plecat la capatul alalalt al timpului. Nu e asa? Bine. Stati pe calculatoarele de birou ca se leaga.
In primul rand  este vorba de relatia 1+1 (mana de pe calculator ca asta e simpla: 2 J). Adica fiecare vine cu ce are el mai bun. Da, da chiar si cu ce se da el/ea la inceput  (si nu numai), adica superman/wonderwoman si toata lista de personaje spectaculoase – si asa construim o relatia frumoasa.   Si asa ajungem la matematicile superioare in care 1+1 fac 3, sau chiar 11 sau poate chiar numai 2, da’ frumosi. Drept urmare m-am conformat acestui crez (plus 1+1=3) si m-am apucat sa lucrez cu mine: la bara fixa a mintii, la barna sufletului, la greutatile vietii, la mingea trupului, la banda vietii si la alte aparate cunoscute inca din antichitate de la vechii sumerieni. Sau egipteni? Sau persani? Whatever…. Si am plecat si mai hotarat in lupta alaturi de Sancho al meu (care stiu ca e pe undeva, cumva, candva, desi nu-l vad si totusi peste tot). Si-am dus lupte seculare, milenare in idea de a ma desavarsii pe mine in relatia suprema (nu ca mi-ar iesi asta, dar aici o vedeam/vad ca pe o evolutie permanenta). Si am crezut ca-i bine asa. Si e bine. . E f bine! E excelent, dar nu suficient. Dar am ratat am invatat din experienta ca mai e un personaj acolo si de aici se corecteaza si matematica in 1+1+1=3.

PS. '/?' din titlu = din mai multe parti

Niciun comentariu: